Задължения на командващ зоната:
1. Да проконтролират въпроса със ситърството на играчите в окръга
2. Да разпределят градовете на защитни и нападателни
3. Да следят за строителството и производството на войски в градовете, според това какъв е града.
4. Да планират защитата на всеки един от градовете в зоната – от кой град и каква войска трябва да се изпрати. Да направят таблица с времената за изпращане на подкрепления към съответния град
5. Да поддържат постоянна връзка с играчите от зоната. Ако има възможност да организират и резервен канал за връзка – скайп, ICQ, телефон
6. Да изискват поне два пъти седмично информация за наличните войски в градовете на зоната, както и за производството на ресурси. Информацията да се съхранява в таблица (която да се актуализира) с цел използването й при съвместни операции на клана.
Задължения на играчите:
всеки играч от клана е длъжен:
І. По отношение на развитието на градовете спазвайте следните правила.
1. Развивайте с предимство ресурсните полета и ресурсните сгради – мелница, тухларна, дъскорезница, леярна, пекарна;
2. Вдигане на таверна до 10 или 15 ниво (в зависимост от оазисите наоколо) и завземане на оазис (и) за увеличаване на производството. С предимство са житните оазиси (което позволява поддържането на по-голяма войска) или комбинираните;
3. Вдигане на защитната стена поне на ниво 10, по възможност 15 или най-добре 20;
4. Вдигане на хамбара колкото се може повече. Това ще позволи в случай че ви се изпраща подкрепление да можем да пращаме и достатъчно жито за изхранването му;
5. Вдигане на казармата и (или) конюшната на максимално ниво за да може при нужда по-бързо да произвеждате войски. В защитните градове на римляните примерно вдигайте с предимство казармата защото няма да ви се наложи да правите много конница;
6. В защитните градове видгайте ковачницата за брони и броните на защитниците, в нападателните ковачницата за оръжия и оръжията на атакуващите единици;
7. Избягвайте да строите излишни сгради. Примерно в защитен град – работилница,както и да вдигате нивата на ковачница за оръжия и самите оръжия. Академията вдигайте само до ниво позволяващо ви да откриете нужните за съответния град единици. Колкото повече излишни сгради и нива имате в града, толкова по-малка армия ще можете да поддържате там;
8. Не харчете ресурси за откриване на единици, които няма да произвеждате.
9. В защитните градове произвеждайте основно защитни единици. Можете да имате малка армия, с която да правите набези за ресурси но в никакъв случай тарани и катапулти.
10. Нов град се създава вече само с разрешение на Командващия зоната, който се консултира с Щаба-стратега на клана. В някой случаи може да се наложи новият ви град да се разположи във важна за стратегията на клана позиция;
ІІ. По отношение на комуникация и взаимопощ
1. Всеки от клана трябва да има ситъри. Задължително. Не се разрешават ситъри от друг клан. Изключения – в отделни случаи след разрешение.
2. Ситърите са длъжни всеки път, когато играят да проверяват периодично поверените им акаунти. Строителство и производство на войски могат да правят само при наличието на инструкция от собственика на акаунта или в екстрени ситуации;
3. Който ползва скайп да съобщи ника си на Командващите зони, в които се намират неговите градове. Който не се притеснява да даде и телефон за спешни случаи.
4. Всеки е длъжен да дава изискваната от Командващия зоната му информация по отношение на войски и производство.
5. Всеки е длъжен да изпрати при поискване от Командващия си или от Щаба войски за подкрепление или ресурс за изхранване на подкрепления.
ІІІ Други общи задължения и правила
1. Нападения с тарани и катапулти става само след одобрение от Щаба
2. Кореспонденцията с играчи от други кланове (не става дума за лична кореспонденция) се изпраща до Командващия клана.
3. Информация получена в играта или извън нея за политиката на други кланове, както и за проведени или планирани операции от други кланове се съобщава на Командващия клана.
4. Когато към някого има атака играчът копира сборния си пункт и го изпраща до Командващия зоната и до Командващия клана.